Veelgestelde vragen
- Een verzekeraar staat niet in de lijst, wat nu?
- Zorglink toevoegen aan bureaublad of startmenu
- Welke opties zijn er mogelijk in het formulier?
- Facturen die in de wachtlijst staan, worden die automatisch verzonden?
- Kan ik Zorglink op een Smartphone gebruiken?
- Hoe pas ik de tekst van de afspraakbevestiging aan?
- Geboortedatum op factuur
- Hoe werkt een cursus in Zorglink?
- Als ik een cliënt als cursist gebruik, kan ik dan ook nog individuele afspraken factureren?
- Is het mogelijk beveiligde berichten te ‘verwijderen’?
- Hoe verplaats ik handig / snel een groot aantal cliënten naar het archief?
- Welke mails ontvangt het 2e e-mailadres?
- Ik heb per ongeluk een factuur verzonden, is dit nog terug te draaien?
- Ik heb de verkeerde factuur op betaald gezet. Is dit nog om te ongedaan te maken?
- Hoe kan ik een cliënt naar het archief verplaatsen?
- Hoe krijg ik een verzekeraar / polisnummer op de factuur?
- Hoe kan ik een behandelverslag maken?
- Ik krijg een bericht dat een factuur niet afgeleverd kan worden, wat nu?
- Ik mijn inloggegevens kwijt; is het mogelijk deze nogmaals te sturen?
- Is het mogelijk om nieuwsbrieven te verzenden?
- Waar kan ik mijn logo toevoegen voor in de handtekening van een e-mail?
- Mijn cliënt ontvangt mijn factuur niet, maar de betalingsherinnering daarna wel. Hoe kan dit?
- Hoe maak ik een nieuwe factuur voor dezelfde afspraak?
- Ik wil graag de betalingstermijn veranderen op mijn factuur, hoe doe ik dat ook al weer?
- Is het mogelijk 2 mailadressen per klant in te vullen?
- Ik wil graag een bedrijf waar ik voor werk een factuur sturen. Kan dat? En hoe?
- BSN op factuur
- Wat zijn actieve cliënten?
- Verwerkersovereenkomst ondertekenen
- Reistijd of kilometers registreren