Om de agenda uit Zorg Link toe te voegen aan de agenda van Google kun je de volgende stappen doorlopen:
- Ga naar de agenda in Zorg Link
- Ga via het actiemenu naar 'agenda publiceren'
- Er verschijnt een popup met een unieke link. Let hierbij op dat je deze niet deelt met anderen!
- Vervolgens ga je naar Instellingen en kies je in het menu voor 'Wachtwoorden en accounts'.
- Kies er vervolgens voor om een 'nieuw account' toe te voegen. Daarna kies je voor 'Voeg agenda-abonnement toe'.
- Tot slot plak je de URL uit de eerdere stap in het veld 'server' en kies je voor 'volgende'.
- De Beschrijving kun je optioneel nog wijzigen. Een gebruikersnaam en wachtwoord kun je leeg laten. De optie 'Gebruik SSL' moet ingeschakeld zijn.
- Staat alles ingesteld, klik je op 'Bewaar' en wordt de feed ingeladen in de iPad.
Afhankelijk van het aantal afspraken, en de internet-snelheid kan het een aantal minuten duren voordat alle afspraken in de agenda zijn opgenomen.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.