Via de financiële instellingen kun je in het tabblad 'Boekhoudpakket' deze functionaliteit activeren. Je selecteert daar de methode 'Verzenden naar inbox ExactOnline' en vult het e-mailadres in wat je vanuit ExactOnline toegewezen hebt gekregen.
Bijvoorbeeld: 89yz@verkoop.exactonline.nl
Hieronder staat uitgelegd hoe je deze functionaliteit activeert in ExactOnline.
- Ga naar Mijn digitale brievenbussen op de hyperlink Toevoegen. en klik in de sectie
- Voer een e-mailadres in voor de digitale brievenbus.
- Voer een omschrijving in. Dit veld is niet verplicht, maar het kan helpen om meerdere brievenbussen uit elkaar te houden.
- Koppel de digitale brievenbus aan uw administratie in Exact Online.
- Klik op Bewaren.
U kunt een e-mailadres aan de digitale brievenbus toevoegen. Zo kunt u een documenten direct per e-mail naar Exact Online verzenden.
- Ga naar .
- Klik op het e-mailadres van de brievenbus waar u een e-mailadres aan toe wilt voegen.
- Klik in de sectie Gekoppelde emailadressen op de hyperlink van ieder documenttype om de gegenereerde e-mail van Exact Online te bekijken en afzenders toe te voegen die e-mails naar uw digitale brievenbus mogen verzenden.
- Voer de e-mailadressen van de Toegestane afzenders in. Dit zijn de adressen die e-mails naar Exact Online mogen verzenden. Dit kunnen bijvoorbeeld e-mailadressen van uw collega zijn of een e-mail via een printer of scanner. Het standaardadres voor de administratie wordt automatisch toegevoegd.
- Klik op .
Zorg er voor dat in ieder geval facturen@zorglink.nl bij de toegestane afzenders staat.
In dit artikel staat uitgelegd hoe je een nieuwe brievenbus kunt aanmaken:
In dit artikel van Exact Online staat meer uitgelegd over brievenbussen:
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.