Het kan voorkomen dat je een factuur voor een cliënt hebt waar geen adres op staat. Waarschijnlijk gaat het dan om een factuur voor een cliënt die je door middel van "Cliënt snel toevoegen" bij een afspraak hebt aangemaakt. Het enige wat dan in het systeem staat zijn de naam en e-mail van de cliënt.
Om dit aan te passen kun je de volgende stappen volgen:
- Ga naar het 'Cliëntendossier' in het menu aan de linkerkant
- Selecteer de betreffende cliënt
- Ga met de muis over het icoon
- Selecteer 'Wijzig data' (er opent een pop-up)
- Ga naar het tweede tabblad 'Adres'
- Vul de adresgegevens van de cliënt in
- Druk op 'Opslaan'
Nu staat het adres bij de cliënt vermeld, maar moet het adres nog worden gekoppeld aan de factuur:
- Ga naar 'Financieel' in het menu aan de linkerkant
- Open de betreffende factuur
- Wijzig de cliënt en stel de juiste cliënt opnieuw in
- Het adres zou nu moeten verschijnen.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.