Werk je op meerdere locaties en wil je , tijdens het maken van een afspraak, de locatie kunnen kiezen waar de behandeling gaat worden uitgevoerd, moet de medewerker aan deze locatie worden toegevoegd.
- Ga naar de 'Instellingen' in de navigatie balk aan de linkerzijde.
- Selecteer in de groep ‘algemene instellingen’ de 'Locaties'.
- Klik, bij locatie waar je de medewerker wilt toevoegen, aan de rechterzijde op ‘Medewerker toevoegen’. (Er opent een pop-up)
- Kies, midden onder in de pop-up, bij ‘kies medewerker’ de medewerker die je aan de locatie wilt toevoegen. deze medewerker wordt direct in het midden van de pop-up weergegeven.
Tevens is het hier mogelijk om de tijden waarop de medewerker op deze locatie is, aan te passen en welke behandelingen hier verricht kunnen worden.
- Klik hiervoor in het midden van de pop-up op ‘werktijden en verrichtingen wijzigen’
(Er opent een nieuwe pop-up) - Hier kunt u aan de bovenzijde de werktijden aanpassen, wanneer de medewerker op deze locatie is.
(Starttijd minimaal 00:00, eindtijd maximaal 23:59) - Aan de onderzijde bij ‘kies verrichting’ kun je de verrichtingen toevoegen, welke op deze locatie kunnen worden uitgevoerd.
- Klik in de pop-up op de knop ‘Opslaan’.
midden boven komt ‘Werktijden en verrichtingen zijn opgeslagen’ te staan. - Klik daarna op het kruisje rechts boven de pop-up.
- Klik nogmaals op het kruisje rechts boven de pop-up om de 2e pop-up te sluiten.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.