Het snel-menu ‘communicatie’ is in elke module aanwezig. Je kunt dus op elk moment een nieuwe e-mail maken, ook al ben je in iemand anders zijn dossier aan het werk.
- Ga met de muis over het icoon 'communicatie’ (het envelopje) en selecteer ‘e-mail’.
(Er opent een pop-up) - begin in het vak ‘aan’ met het typen van de voor of achternaam van de client waar de mail naartoe moet.
- Kies daaronder bij ‘e-mail van’ het e-mail adres waar de ontvanger eventueel een retour mail naartoe kan sturen.
- Wil je gebruik maken van een standaard sjabloon, kun je dit sjabloon kiezen bij ‘sjabloon’ select template. (in het onderste vak zal de tekst van de template worden ingevuld)
- Na de keuze van een sjabloon, is het vak van ‘onderwerp’ gevuld, heb je geen sjabloon gekozen dan kun je het onderwerp zelf invullen
- In het tekst vak daaronder kun je de brief schrijven of het sjabloon aanvullen.
- Bij ‘extra opties’ kun je een bestand invoegen en kun je eventuele kopiehouders invullen.
- Aan het einde klik je links onder op ‘stuur e-mail’. Let op !, je mail wordt direct verstuurd.
- Bij de ‘(contact) geschiedenis’ van de cliënt kun je de gestuurde e-mail altijd inzien.
- Wil je de e-mail later verzenden klik dan recht onder op ‘E-mail opslaan voor later’.
- Bij de ‘(contact) geschiedenis’ van de cliënt kun je de geschreven e-mail inzien, en eventueel alsnog verzenden.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.