Ga naar ‘instellingen’ in de navigatie balk aan de linkerzijde.
Selecteer in de groep ‘algemene instellingen’ de ‘medewerkers rechten en rollen’.
Op het volgende scherm staan 3 tabbladen, Medewerker, Groepen enRollen. Als eerste staat hier de groep ‘Admin (administrator) en je e-mail adres. In deze groep staan je basis gegevens al ingevuld. Je kunt deze gegevens aanpassen door aan de rechterzijde op het ‘potlood’ te klikken. (Er opent een pop-up).
Op het eerste tabblad van de pop-up, ‘algemene informatie’ kun je jouw persoonlijke gegevens aanvullen. Heb je de gegevens aangepast, klik dan op deknop ‘Opslaan’.
Op het tweede tabblad van de pop-up, ‘contact informatie’ kun je jouw adres gegevens invullen, verschillende telefoonnummers en eventueel een afbeelding. Tevens is het hier mogelijk om een ‘e-mail handtekening’ toe te voegen, bijvoorbeeld : met vriendelijk groet….Heb je de gegevens aangepast, klik dan op deknop ‘Opslaan’. Hettabblad ‘Locaties’en ‘Groepen en Rechten’ hoef je op dit moment nog niet in te vullen.
Klik daarna op het ‘kruisje’ rechts boven de pop-up ( de pop-up zal sluiten)
Hettabblad ‘Groepen’ en ‘Rollen’ hoef je op dit moment nog niet in te vullen.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.