- Ga naar ‘instellingen’ in de navigatie balk aan de linkerzijde.
- Selecteer in de groep ‘algemene instellingen’ de ‘medewerkers rechten en rollen’.
- Op het volgende scherm staan 3 tabbladen, Medewerker, Groepen en Rollen.
Als eerste staat hier de groep ‘Admin (administrator) en je e-mail adres.
In deze groep staan je basis gegevens al ingevuld. Je kunt deze gegevens aanpassen door aan de rechterzijde op het ‘potlood’ te klikken. (Er opent een pop-up). - Op het eerste tabblad van de pop-up, ‘algemene informatie’ kun je jouw persoonlijke gegevens aanvullen. Heb je de gegevens aangepast, klik dan op de knop ‘Opslaan’.
- Op het tweede tabblad van de pop-up, ‘contact informatie’ kun je jouw adres gegevens invullen, verschillende telefoonnummers en eventueel een afbeelding. Tevens is het hier mogelijk om een ‘e-mail handtekening’ toe te voegen, bijvoorbeeld : met vriendelijk groet…. Heb je de gegevens aangepast, klik dan op de knop ‘Opslaan’.
Het tabblad ‘Locaties’en ‘Groepen en Rechten’ hoef je op dit moment nog niet in te vullen. - Klik daarna op het ‘kruisje’ rechts boven de pop-up ( de pop-up zal sluiten)
- Het tabblad ‘Groepen’ en ‘Rollen’ hoef je op dit moment nog niet in te vullen.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.