- Ga naar de 'Instellingen' in het menu aan de linkerkant.
- Selecteer in de groep ‘algemene instellingen’ de 'Locaties'.
- Selecteer "Nieuwe Locatie" (er opent een pop-up)
- In het tabblad ‘basisinformatie’ kun je de naam van je locatie invullen, de adres gegevens en de openingstijden van deze locatie. Klik vervolgens op 'Opslaan'.
De Locatienaam is enkel alleen om voor jou de locatie te herkennen. Deze komt nergens op terug. - In het tweede tabblad vul je de juridische informatie in, klik vervolgens op 'Opslaan'.
- In de volgende stappen kun je je logo's en instellingen en lay-out voor de locatie toekennen, dit wordt gebruikt voor factuur.
- In het laatste tabblad kun je de indeling van de factuur bepalen.
- Wanneer je op ‘opslaan’ klikt zal de nieuwe locatie worden toegevoegd aan het overzicht
Maak je gebruik van verschillende behandelkamers op deze locatie, dan kun je deze hier ook toevoegen.
- Selecteer bij de locatie waar je de behandelkamer wilt toevoegen, aan de rechterzijde op ‘behandelkamer toevoegen’ (er opent een pop-up).
- Bovenaan kun je de naam van de behandelkamer invullen.
- Daaronder kun je jezelf of een medewerker aan deze behandelkamer toevoegen via het keuzemenu ‘Selecteer medewerker’.
- Je kunt de tijden aanpassen wanneer deze behandelkamer beschikbaar is.
- En als laatste kun je behandelingen of verrichtingen toevoegen die in deze behandelkamer kunnen worden uitgevoerd.
- Wanneer je op ‘opslaan’ klikt zal de nieuwe behandelkamer worden toegevoegd aan het locatie.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.